Lizzie Anne Designs Forums
Home       Members    Calendar    Who's On
Welcome Guest ( Login | Register )

12»»

Lizzie Anne Sketch Challenge #24 Expand / Collapse
Author

Lizzie Anne Designs Rock Star!

Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!

Group: Forum Members
Last Login: Today @ 12:56 AM

Here's this week's sketch...I decided to go square. I really love square cards and I don't know why I don't do them more often. So, I'm challenging myself this week! The twist to go along with this sketch is to do a summer theme. It can flowers, nature, whatever...just something to do with summer. Have fun, and be sure to post your link in this thread. I'll be back with mine later....

Meridith Anne | My Blog
Post #1465
Posted Monday, April 21, 2008 1:45 PM
Forum Member

Forum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum Member

Last Login: Wednesday, September 17, 2008 9:40 PM
Are the uploads working?  Just tried uploading my sketch card twice and I got a failure twice.  The file size is only 402x410jpg so it's under the limit.  Not sure what's up.  Called the card By The Beautiful Sea in the other themes section since there's no beach or ocean section.

Bonnie
Post #1466
Posted Monday, April 21, 2008 3:54 PM

Lizzie Anne Design Team Member

Lizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team Member

Last Login: Yesterday @ 11:49 PM
great sketch meridith. i love the hippo stamp. 

see mine here

joslyn.....blog

Post #1469
Posted Monday, April 21, 2008 4:00 PM

LAD Design Team Member

LAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team Member

Last Login: Today @ 1:50 AM
So fun! I will get to use my new sets!! :-)

Maren Benedict
http://zanynotcrazy.blogspot.com/
Post #1470
Posted Tuesday, April 22, 2008 3:50 AM

Lizzie Anne Design Team Member

Lizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team Member

Last Login: Yesterday @ 12:25 PM
Fun sketch M!  I really love it!  I'm finally playing along on schedule!  I alway seem to miss the sketch for the week...so I'm glad I got this up and running!  I'm in the sketchs now...every week!

so here is my card

http://allenjeni.blogspot.com/2008/04/lad-sketch-challenge-24.html

thanks again for the great sketch!  can't wait for the next one!

Jen

www.allenjeni.blogspot.com

Post #1471
Posted Tuesday, April 22, 2008 8:05 AM

Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!

Here's mine.

Meridith Anne | My Blog
Post #1472
Posted Tuesday, April 22, 2008 8:07 AM

raduse (4/21/2008)
Are the uploads working? Just tried uploading my sketch card twice and I got a failure twice. The file size is only 402x410jpg so it's under the limit. Not sure what's up. Called the card By The Beautiful Sea in the other themes section since there's no beach or ocean section.

Hi Bonnie, I will try to see what is going on...

Meridith Anne | My Blog
Post #1473
Posted Tuesday, April 22, 2008 4:21 PM

Forum Guru

Forum GuruForum GuruForum GuruForum GuruForum GuruForum GuruForum GuruForum Guru

Last Login: 2 days ago @ 6:27 PM
I was able to do this week's sketch challenge.  I don't often do square cards -- because of the extra postage required -- but I like them.  Here's my card -- http://www.splitcoaststampers.com/gallery/photo/892448?cat=500&ppuser=72594
Post #1475