Lizzie Anne Designs Forums
Home       Members    Calendar    Who's On
Welcome Guest ( Login | Register )

Lizzie Anne Sketch Challenge #33 Expand / Collapse
Author

Lizzie Anne Designs Rock Star!

Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!

Group: Forum Members
Last Login: Today @ 12:56 AM
Hi everyone, it's sketch challenge time...Today I've got two sketches for you...yep, two! You can pick one or the other, or if you are feeling extra ambitious, you can do both. Since I have two sketches for you...there is no twist this week. Be sure and post the link to your card here. Have fun!

Meridith Anne | My Blog
Post #1980
Posted Monday, June 23, 2008 9:43 AM

Lizzie Anne Design Team Member

Lizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team Member

Last Login: Yesterday @ 9:09 AM
ooo - i love this and can't wait to play!
Post #1983
Posted Monday, June 23, 2008 1:50 PM

Lizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team MemberLizzie Anne Design Team Member

Last Login: Yesterday @ 11:49 PM
here is mine.  great challenge, i chose the stripes.

joslyn.....blog

Post #1992
Posted Tuesday, June 24, 2008 12:09 PM

Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!Lizzie Anne Designs Rock Star!

Cute card Joslyn! Here's mine.

Meridith Anne | My Blog
Post #2006
Posted Tuesday, June 24, 2008 1:27 PM

Last Login: Yesterday @ 9:09 AM
Here's mine for the second sketch.

http://www.katieskraftystuff.blogspot.com/

Post #2008
Posted Wednesday, June 25, 2008 6:21 PM

ktk (6/24/2008)
Here's mine for the second sketch.

http://www.katieskraftystuff.blogspot.com/

Love this Katie!!!

Meridith Anne | My Blog
Post #2019
Posted Saturday, June 28, 2008 5:34 AM

LAD Design Team Member

LAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team MemberLAD Design Team Member

Last Login: Yesterday @ 7:38 PM
I hope its ok to just jump in and try the challenge. I picked up my first LA set a few weeks ago and am LOVING them. Heres my card for the challenge... a birthday card

wendyp

wendy

paper, ink and smiles

Post #2049
Posted Saturday, June 28, 2008 9:15 AM

wendyp (6/28/2008)
I hope its ok to just jump in and try the challenge. I picked up my first LA set a few weeks ago and am LOVING them. Heres my card for the challenge... a birthday card

wendyp

Hi Wendy! You are always welcome to jump in any time on a sketch challenge. I love your card!!!! Thanks for playing along with us!

Meridith Anne | My Blog
Post #2052
Posted Saturday, June 28, 2008 8:39 PM